Kako bismo u okolnostima povećanog zdravstvenog rizika zaštitili naše klijente i zaposlene, mi smo u svim našim filijalama higijenske mere podigli na najviši mogući nivo. Državne i zdravstvene institucije upozoravaju nas, međutim, da je jedna od najboljih preventivnih mera za očuvanje našeg zdravlja i zdravlja naših bližnjih da što manje dolazimo u kontakt sa drugim ljudima.
Zbog toga želimo da Vas još jednom podsetimo da Vam na raspolaganju stoje naše digitalne usluge:
Uz Premium Direct, sve bankarske poslove možete obavljati putem video-sastanka, telefona ili i-mejla, bez posete banci. Da biste postali Premium Direct klijent, kliknite ovde. Od 1. aprila novo radno vreme Premium DIRECT servisa biti od 9:00 do 14:00 časova, svakog radnog dana.
Potpuno besplatno i sigurno mobilno i elektronsko bankarstvo koje Vam pruža mogućnost da kad god, odakle god i kako god obavljate svoje transakcije.
Preuzmite aplikaciju:
iKeš onlajn kredit, pomoću koga novac može biti na Vašem računu već za pola sata bez dolaska u banku i bez prenosa zarade. Saznajte više ovde.
Bankomati na kojima možete da vršite i isplatu i uplatu u dinarima i evrima, kao i da izmirujete svoje kreditne obaveze.
Detaljnije informacije možete pronaći na našem vebsajtu raiffeisenbank.rs ili pozivanjem Kontakt centra na broj 011/3202100 koji Vam stoji na raspolaganju 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji.
U ovim, za sve nas stresnim okolnostima, maksimalno ćemo se truditi da Vam što više izađemo u susret.
Vaš Raiffeisen banka