26.09.2024
OPREZ! - Upozorenje o fišing kampanji
U toku je još jedna fišing kampanja slanja zlonamernih imejl poruka, prividno u ime Raiffeisen banke. U imejl poruci se navodi da je Vaš nalog blokiran i da je potrebno ažurirati podatke o računu.
Nemojte odgovarati, otvarati link, niti deliti lične podatke ili podatke firme u kojoj ste ovlašćeni za digitalne kanale.
Takođe, nakon što završite rad u ebanking aplikaciji, važno je da uklonite smart karticu ili USB iz čitača odnosno USB porta.
Više saveta na linku.
S poštovanjem,
Raiffeisen banka
12.09.2024
Obaveštenje usled predstojećeg praznika / Notice due to the upcoming public holiday
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećih praznika 16. i 17. septembra, devizni nalozi neće izvršavati sa ovim datumima valute: 16. septembar za valute CNY i JPY, i 17. septembar za CNY.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that, due to an incoming holiday on September 16th and 17th, foreign currency payment orders will not be processed with this value date: September 16th for CNY and JPY, and September 17th for CNY.
Kind regards,
Raiffeisen banka a.d. Beograd
09.09.2024
Dostupnost novih funkcionalnosti / Availability of new features
Poštovani,
Želimo da vas obavestimo da su od danas, 09. septembra, u RaiffeisenOnLine dostupne nove funkcionalnosti:
- Grupni pregled računa – nalazi se u delu Računi (pregled računa svih kompanija za koje je vezan sertifikat, mogućnost pregleda ukupnog stanja računa po valutama, kao i stanja samo za izabrane račune)
- Dodata je poruka upozorenja da se izvadi kartica prilikom napuštanja aplikacije – klik na Kraj rada
- Dodata je informacija o datumu i vremenu prijema deviznog naloga (podsećamo da je krajnje vreme prijema naloga 13h za izvršenje naloga istog dana)
- Kreiranje i uvoz naloga isključivo iz predefinisanih primalaca plaćanja, odnosno nemogućnost slobodnog unosa podataka o primaocu plaćanja, već isključivo iz memorisanih primaoca plaćanja. Ova funkcionlanost se dodaje isključivo na zahtev klijenta.
Srdačan pozdrav,
Cash Management department – Vaša E-banking podrška
Dear Users,
We would like to inform you that as of today, 09_th_ of September, there are new features in RaiffeisenOnLine app:
- Review of group accounts – section Domestic payments (review of accounts for all companies connected with one certificate, review of sum for all accounts)
- Pop-up was added once you leave the app – click on Logout
- Info about date and time of sent FCY payment order was added (reminder that COT for FCY payment is 1pm)
- Creation of dinar payment orders out of the beneficiary list only (impossibility to enter beneficiary data freely in domestic payment, but only from the list of beneficiaries) – if you would like to use this option, you need to send us written request for changing your authorization
Kindest regards,
Cash Management department – Your E-banking support
29.08.2024
Obaveštenje usled predstojećeg praznika / Notice due to the upcoming holiday
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećeg praznika u ponedeljak 02.septembra, 2024. godine, devizni nalozi u USD i CAD, neće izvršavati sa ovim datumom valute.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that due to an upcoming holiday, on Monday, 2nd of September, foreign currency payment orders in USD and CAD, will not be processed with this value date.
Kindest regards,
Raiffeisen banka
13.06.2024
Važno obaveštenje!
Otkrivena je još jedna fišing kampanja slanja zlonamernih imejl poruka, prividno u ime Raiffeisen banke. Prevarna poruka sadrži zlonameran link koji za cilj ima krađu podataka primaoca.
Više informacija možete pronaći na sajtu banke na linku: https://www.raiffeisenbank.rs/sr/news/2024/vesti/otkriven-jo–jedan-poku-aj-krae-podataka-korisnika.html
05.06.2024
Dostupnost novih funkcionalnosti / Availability of new features
Poštovani,
Želimo da vas obavestimo da će od ponedeljka, 10.06. u aplikaciji biti dostupne nove funkcionalnosti:
- Preuzimanje potvrda o stanju i prometu po računu (opcija Računi)
- Preuzimanje potvrde o izvršenom plaćanju (opcija Dinarska plaćanja)
- Mogućnost uvoza statistike prilikom dostavljanja osnova deviznog priliva u .xml i .xls formatu (opcija Devizno poslovanje/Devizni prilivi)
- Mogućnost slanja prigovora na rad e-banking aplikacije (opcija Računi)
Opcije za preuzimanje potvrda će biti dodeljene korisnicima koji imaju ovlašćenje za pregled prometa po određenom računu.
Cash Management department
Vaša e-banking podrška
Dear users,
We wish to inform you that as of Monday, June 10^th^, new features will be available in the application:
- Download of confirmation for account balance and cash flow (section Accounts),
- Download of confirmation for executed payment orders (section Domestic payments),
- Possibility to import statistics in .xml and .xls format when accepting FCY incoming payment (section FCY payments/LORO),
- Possibility to send us complaints regarding the e-banking application (section Accounts).
Options for downloading the confirmations will automatically be assigned to those users who already have authorizations for cash flow for a specific account.
Cash Management Department
Your e-banking support
08.02.2024
Važno obaveštenje
Poštovani,
Podsećamo Vas da je prateću dokumentaciju za izvršavanje deviznih naloga neophodno dostaviti uz sam nalog za plaćanje.
Opcija za dodavanje dokumentacije “Priloži dokumenta” se nalazi u donjem delu deviznog naloga.
Prateća dokumentacija se može dodati I nakon slanja naloga, u delu Pregled poslatih naloga/Nalozi u realizaciji/Dodaj dokumenta
Navedeno se odnosi na klijente koji su do sada dostavljali dokumentaciju i-mejlom, a ne kroz aplikaciju.
Srdačan pozdrav,
Raiffeisen banka a.d. Beograd
11.01.2024
Obaveštenje usled predstojećeg praznika / Notice due to the upcoming public holiday
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećih praznika
u ponedeljak 15.01.2024. za valutu USD devizni nalozi neće izvršavati sa ovim datumom valute.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that due to an incoming holiday,
On Monday, 15th of January, foreign currency payment orders in USD will not be processed with this value date.
Kindest regards,
Raiffeisen banka
28.12.2023
Obaveštenje usled predstojećeg praznika / Notice due to the upcoming public holiday
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećeg praznika, devizni nalozi neće izvršavati sa datumom valute:
01.01.2024. – EUR, USD, CHF, AUD, CAD,CNY, CZK, DKK, GBP, HUF, NOK, SEK, PLN, JPY, RUB i RON
02.01.2024. – CHF, JPY, RON i RUB
03.01.2024. – JPY I RUB
04.01.2024. – RUB
05.01.2024. – RUB
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that due to an incoming holiday, foreign currency payment orders will not be processed with value date as follows:
01.01.2024. – EUR, USD, CHF, AUD, CAD,CNY, CZK, DKK, GBP, HUF, NOK, SEK, PLN, JPY, RUB i RON
02.01.2024. – CHF, JPY, RON i RUB
03.01.2024. – JPY I RUB
04.01.2024. – RUB
05.01.2024. – RUB
Kindest regards,
Raiffeisen banka
22.12.2023
Obaveštenje usled predstojećeg praznika / Notice due to the upcoming public holiday
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećih praznika,
u ponedeljak 25.12.2023. za valute EUR, USD, CHF, AUD, CAD, CZK, DKK, GBP, HUF, NOK, SEK, PLN i RON i
u utorak 26.12.2023. za valute EUR, CHF, GBP, AUD, CAD, CZK, DKK, HUF, NOK, PLN, RON i SEK
devizni nalozi neće izvršavati sa ovim datumom valute.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that due to an incoming holiday,
On Monday, 25th of December, foreign currency payment orders in EUR, USD, CHF, AUD, CAD, CZK, DKK, GBP, HUF, NOK, SEK, PLN and RON and
On Tuesday, 26th of December, foreign currency payment orders in EUR, CHF, GBP, AUD, CAD, CZK, DKK, HUF, NOK, PLN, RON and SEK
will not be processed with this value date.
Kind regards,
Raiffeisen banka
08.12.2023
Važno obaveštenje / Important notice
Poštovani,
Usled tehničkog održavanja, aplikacije elektronskog bankarstva Raiffeisen banke neće biti dostupne u nedelju, 10. decembra, od 1 čas do 3 časa ujutru.
Hvala na razumevanju.
Srdačan pozdrav,
Cash Management Department – Vaša e-banking podrška
Dear clients,
Due to technical maintenance, e-banking applications of Raiffeisen bank, will not be available on Sunday, December 10th, starting at 1 AM, until 3 AM.
Thank you for your understanding.
Kind regards,
Cash Management Department – Your e-banking support
21.11.2023
Obaveštenje usled predstojećeg praznika / Notice due to the upcoming holiday
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećeg praznika u četvrtak 23.11.2023. god, devizni nalozi u USD i JPY, neće izvršavati sa ovim datumom valute.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that due to an incoming holiday on Thursday, 23th of November, foreign currency payment orders in USD and JPY will not be processed with this value date.
Kind regards,
Raiffeisen banka
13.11.2023
Važno obaveštenje / Important notice
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećih praznika u ponedeljak 13.11.2023. za valutu CAD devizni nalozi neće izvršavati sa ovim datumom valute.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that due to an incoming holiday, on Monday, 13th of November, foreign currency payment orders in CAD will not be processed with this value date.
Kind regards,
Raiffeisen banka
19.10.2023
Važno obaveštenje / Important notice
Poštovani,
Usled redovnog održavanja, aplikacije elektronskog i mobilnog bankarstva Raiffeisen banke neće biti dostupne od subote, 21. oktobra počev od ponoći, sve do 8 časova ujutru u nedelju, 22. oktobra.
Hvala na razumevanju.
Srdačan pozdrav,
Cash Management Department – Vaša e-banking podrška
Dear clients,
Due to regular maintenance, e-banking and m-banking applications of Raiffeisen bank, will not be available from Saturday, October 21_st_, starting at midnight, until 8 AM the following day (Sunday, October 22_nd_).
Thank you for your understanding.
Kind regards,
Cash Management Department – Your e-banking support
06.10.2023
Obaveštenje usled predstojećeg praznika / Notice due to the upcoming holiday
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se usled predstojećeg praznika u ponedeljak 09.10.2023. za valute JPY, CAD i USD devizni nalozi neće izvršavati sa ovim datumom valute.
Srdačan pozdrav,
Vaša Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
We wish to inform you that due to a forthcoming holiday, on Monday, October 9th, foreign currency payment orders in JPY, CAD and USD will not be processed with this value date.
Kind regards,
Raiffeisen banka a.d. Beograd
21.03.2023
Važno obaveštenje / Important notice
Poštovani,
Podsećamo vas da u slučaju potrebe za promenom lica koja bi bila ovlašćena za raspolaganje sredstvima po računu putem sistema elektronskog ili mobilnog bankarstva, potrebno je da podnesete odgovarajuće zahteve za ukidanje, odnosno odobrenje ovih usluga. Izmena kartona deponovanih potpisa se odnosi isključivo na papirne naloge i ne obuhvata izmenu po elektronskim kanalima.
Lice ovlašćeno za korišćenje elektronskog i mobilnog bankarstva, dužno je da čuva tajnost elemenata za potvrdu identiteta, kako oni ne bi došli u posed drugog lica. Nije dozvoljen prenos elektronskog sertifikata/mobilnog tokena na drugo lice. Za svako lice koje više ne bi trebalo da ima pristup elektronskom i mobilnom bankarstvu, firma je u obavezi da o tome obavestiti banku, nakon čega će dalje korišćenje aplikacija biti onemogućeno.
Srdačan pozdrav,
Raiffeisen banka
Dear clients,
We wish to remind you that, in case there is a need to change the person authorized to be in charge of the funds on the account through the system of electronic or mobile banking, you need to submit the corresponding request for cancellation, ie. for granting these services. Changes in the deposited signatures file relate only to paper payment orders and do not include changes relating to electronic channels.
The person authorized to use electronic and mobile banking is under the obligation to maintain the secrecy of identity confirmation elements, in order to prevent these being obtained by another person. Transfer of the electronic certificate/mobile token to other individuals is not allowed. The company is under the obligation to report to the bank every change in authorization for each person who should not have access to electronic and mobile banking, after which the further usage of the application by this person will be cancelled.
Sincerely,
Raiffeisen banka
01.03.2023
Važno obaveštenje za devizna plaćanja / Important notice for FCY payments
Poštovani,
Ukoliko Vaša kompanija vrši devizna plaćanja, molimo da se u nastavku upoznate sa mogućim oblikom prevare kome su izložene kompanije koje vrše pomenute transakcije.
Prevara se zasniva na IZMENI BROJA RAČUNA na koji je, navodno, potrebno obavljati dalja plaćanja prema određenom ino‑partneru.
Izmena broja računa može biti najavljena, najčešće putem lažnog dopisa, prividno od samog ino‑partnera, ali broj računa može biti izmenjen i bez dodatne najave u samoj instrukciji za plaćanje (fakturi).
Ukoliko je posebno najavljena dopisom ili na drugi način, lažirana izmena broja računa je najčešće navedena kao privremena, pri čemu je izmenjena ne samo banka, već i država u kojoj je sa nalazi „novi“ račun primaoca.
U svim slučajevima PROMENE BROJA RAČUNA INO‑PARTNERA, neophodno je da postupite sa izuzetnom pažnjom i OBAVEZNO DODATNO PROVERITE i potvrdite promenu direktno sa ino‑partnerom.
Naglašavamo da izmena broja računa ino‑partnera može ukazati da je ugrožena i manipulisana i‑mejl prepiska sa ino‑partnerom, zbog čega dodatnu potvrdu promene nikako ne treba obaviti samo putem i‑mejla, niti putem broja telefona koji ste dobili i‑mejlom.
Dodatna provera i potvrda promene sa ino‑partnerom treba minimalno da zadovolji sledeće preporuke:
- – proveru obaviti telefonskim razgovorom putem broja telefona koji ste ranije verifikovali, poželjno sa poznatom kontakt osobom
- – neophodno je da Vi pozovete ino‑partnera, a ne on Vas
- – preporučeno je da provera putem telefona bude praćena i potvrdom putem i‑mejla koji ćete poslati ino‑partneru i na koji je potrebno da dobijete odgovor
- – u i‑mejl komunikaciji obavite osnovne provere poruka koje dobijate od ino‑partnera, kako biste se uverili da se prepiska odvija sa ino‑partnerom, a ne sa trećim licem koje učestvuje u prevari
Za više informacija i saveta možete kontaktirati svog saradnika za poslove sa privredom u našoj banci.
Srdačan pozdrav,
Raiffeisen banka
Dear Sir or Madam,
If your company effects foreign currency payments, please acquaint yourself with a possible mode of fraud that companies effecting the aforementioned transactions are exposed to.
The fraud is based on a CHANGE OF THE ACCOUNT NUMBER to which, allegedly, further payments towards a certain foreign business partner need to be directed to.
This change in the account number may be announced, most often via a fake letter or message, seemingly from the same foreign partner, but the account number may also be changed without an announcement in the payment instruction itself (invoice).
If it has been announced by a letter or in some other way, the fake change of the account number is most frequently stated as temporary, and not only the bank has been changed, but also the state where the “new“ acount of the beneficiary is.
In all cases where there has been a CHANGE IN THE ACCOUNT NUMBER OF YOUR FOREIGN PARTNER, you need to be extremely cautious and YOU NEED TO CONFIRM THIS CHANGE ADDITIONALLY directly with your foreign partner.
We are stressing that a change in the account number may point to the fact that the e-mail communication with the foreign partner has been compromised and manipulated, which is why the confirmation regarding this change is not to be performed only via e-mail, nor only via the phone number you received via e-mail.
The additional check and confirmation of this change with your foreign partner should at least minimally meet the following requirements:
- – the check should be done by phone via a phone number you have verified previously, it would be best to speak to a known contact person,
- – you need to call the foreign partner, not have the partner call you,
- – we recommend that the telephone check be followed also by an e-mail confirmation which you will send to your foreign partner and to which you need to receive a reply,
- – in this e-mail communication, make a basic check-up of messages you receive from your foreign partner, in order to be certain that the communication is indeed taking place with your foreign partner, and not with a third party involved in the fraud.
For more information, please contact your Corporate Relationship Officer in our bank.
Sincerely,
Raiffeisen banka
11.01.2023
Pravila bezbednog korišćenja aplikacije RaiffeisenOnLine
Želimo da Vas podsetimo na osnovna pravila bezbednog korišćenja aplikacije RaiffeisenOnLine:
Nakon završetka rada, izlogovati se pritiskom na taster „Kraj rada“ (gornji desni ugao, iznad naziva firme)
Nakon završetka rada, obavezno izvaditi smart karticu iz čitača kartice, odnosno USB token iz USB porta
PIN (lozinku) ne zapisivati na vidnom mestu i menjati je redovno
Kovertu sa PUK-om ne držati na dostupnom mestu, niti zajedno sa smart karticom/USB tokenom
Unositi PIN (lozinku) isključivo u prozor prilikom logovanja
Obratite pažnju na zaštitu ličnih podataka, kao što su JMBG i PIN (lozinku)
Više detalja možete naći u dokumentu Osnovne preporuke za bezbedan rad u aplikaciji koje možete naći na login strani, u desnom prozoru
Za sva dodatna pitanja, stojimo na raspolaganju.
Srdačan pozdrav,
Cash Management – Vaša e-banking podrška
Telefon: 011/220-7560
E-mail: cm@raiffeisenbank
07.09.2022
Važno – Plaćanje u Maleziju!
Poštovani,
U skladu sa obaveštenjem Centralne banke Malezije, devizna plaćanja u korist primaoca u Maleziji, moraju da sadrže osnov plaćanja, odnosno POP code.
Molimo vas da podatak unosite u polje Detalji plaćanja kako sledi: POP code – vrednost iz tabele u prilogu, a zatim ostale detalje ukoliko je neophodno (koje inače navodite).
Primer: POP code – 04000, invoice 1309/2022
POP kodove možete pogledati ovde.
S poštovanjem,
Raiffeisen banka a.d. Beograd
Dear clients,
In accordance with the notification of the Central Bank of Malaysia, foreign currency payments in favor of the beneficiary in Malaysia, must contain the basis of payment, POP code.
Please enter the data in the Payment details field as follows: POP code – value from the table attached, then other details if necessary (which otherwise you quote).
Example: POP code – 04000, Invoice 1309/2022
You can find POP codes here.
Sincerely,
Raiffeisen banka a.d. Beograd
30.08.2021
Važno – Plaćanje u Bahrein!
U skladu sa najnovijim obaveštenjem koje smo dobili, za plaćanja prema Bahreinu obavezan je unos svrhe plaćanja u obliku POP code-a u prvom redu polja Detalji plaćanja.
Podatak treba uneti uneti u sledećem formatu //BENEFRES/BH//XXX /, pri čemu je XXX slovna oznaka svrhe plaćanja, odnosno POP code.
Ostali detalji plaćanja se mogu naći u sledećim redovima polja.
Primer popunjenog polja Detalji plaćanja:
/BENEFRES/BH//ATS/
Invoice no 156/2020
Listu POP codova za Bahrein možete preuzeti na sledećem linku, strana 6:
https://www.citibank.com/icg/sa/emea/bahrain/assets/docs/purpose.pdf
Srdačan pozdrav,
Raiffeisen banka